Curs Comunicare în Afaceri

Price: 262 Lei / 328 Lei
Organiser:Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Type:Cursuri online
Category:Communication
Short description:

La Cursul de Comunicare in Afaceri invatam practic cum să interactionam mai bine cu interlocutorul nostru si sa utilizam cu succes tehnicile de comunicare cu colegii sau sefii dificili, descoperim care este stilul nostru de comunicare in echipa si apoi stim cum sa-l utilizam pentru a avea succes.

Invatam să înţelegem cum să folosim în avantajul nostru limbajul trupului, spaţiului, vestimentaţiei, timpului, tăcerii si al culorilor.

De asemenea, intr-un timp relativ scurt vom sti tehnicile de eficientizare a comunicarii utilizate de specialistii în programare neurolingvistică şi analiză tranzacţională.

In concluzie, cursul este necesar tuturor celor care doresc să comunice mai bine in organizatia din care fac parte, indiferent de domeniu.

Cursul se adresează atat incepatorilor, cat si persoanelor care au cunostinţe la nivel mediu, pentru ca la final sa se ajunga la nivel avansat.

CUM SE INVATA?

Cursurile de la Academia de Afaceri se desfasoara online  in cadrul unei aplicatii profesioniste de e-learning si din contul dvs. personal de cursant veti participa la activitatile de curs.

Dumneavoastra veti avea un cont de cursant pe site in cadrul unei aplicatii profesioniste de  e-learning intr-un sistem britanic de invatamant si in fiecare saptamana se aloca cate o  lectie noua la fiecare curs in parte impreuna cu activitatile de curs: studii si  simulari de cazuri reale din Romania.

Suporturile de curs sunt concise, bine structurate si la obiect si veti invata practic, acel cum se face in realitate, nu teorie de dragul teoriei cum se intampla in sistemul romanesc.

Din momentul alocarii activitatilor de curs aveti  la dispozitie 3 saptamani sa participati IN ORICE ZI SI LA ORICE ORA si la fiecare sfarsit de saptamana asistentii de curs intervin, evalueaza activitatea si raspund la dialogurile private.

ORICAND veti avea intrebari sau nelamuriri veti putea deschide un dialog privat pe care il vede doar asistentul de curs

De asemenea, cursurile sunt interactive, veti putea comunica atat cu colegii de curs cat si cu asistentul si la Centrul de Asistenta Academia de Afaceri veti avea un ASISTENT PERSONAL, diferit de  asistentii de curs, care va va monitoriza activitatea la cursuri si va transmite  notificari atunci cand va fi cazul atat pe email cat si telefonic.

Recunoastere Diploma la nivel national si european
Conform legii privind formarea adultilor, diplomele pentru cursurile de perfectionare si training se elibereaza in regie proprie cu recunoastere atat la nivel national cat si european, inclusiv la Registrul Comertului la autorizarea PFA. De asemenea cursantii pot beneficia de suplimentele de diploma, inclusiv suplimentul Europass care face incadrarea in framework-ul european de educatie.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de peste 11 ani pe piata romaneasca si pana acum au fost urmate peste 60.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.

Companii precum: E.on, Vodafone, Volvo Romania, Mega Image, Dedeman, Bunge, Gecad cat si clienti guvernamentali precum Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor sau Agentia de Dezvoltare Regionala Vest au ales cursurile noastre pentru perfectionarea angajatilor sai chiar din pozitiile de top management.

CE SE INVATA?

Lecţia 1 1. Procesul de comunicare
  1.1 Elementele procesului de comunicare
1.2 Relaţiile Emiţător-Receptor în comunicarea pentru afaceri
1.3 Formele comunicării în afaceri
Lecţia 2 2. Comunicarea managerială
  2.1 Funcţiile comunicării manageriale
2.2 Funcţia de bază a comunicării manageriale - informarea
2.3 Etapele procesului de comunicare managerială
2.4 Comunicarea managerială cu persoanele dificile
Lecţia 3 3. Comunicarea verbală în afaceri
  3.1 Formele comunicării verbale
3.2 Componentele comunicării verbale
3.3 Dialogul în afaceri
3.4 Prezentările, discursurile - metode de comunicare eficientă 
3.5 Comunicarea eficientă la întâlnirile de afaceri 
3.6 Eficientizarea comunicării verbale
3.7 Eficientizarea comunicării manager - angajat
Lecţia 4 4. Comunicarea scrisă în afaceri
  4.1 Caracterizarea şi eficientizarea comunicării scrise
4.2 Documentele şi funcţia lor
4.3 Clasificarea documentelor utilizate în afaceri
4.4 Modalităţi şi reguli pentru a lucra cu documentele
4.5 Documentele folosite în activitatea managerială şi optimizarea lor
4.6 Comunicarea grafică
4.7 Cunoaşterea interlocutorului prin scris
4.8 Stabilirea şi atingerea scopurilor în comunicarea scrisă în afaceri
Lecţia 5 5. Metode grafologice de interpretare a comunicării scrise
  5.1 Dimensiunea literelor
5.2 Direcţia scrierii
5.3 Viteza de scriere
5.4 Direcţia şi înclinaţia rândurilor
5.5 Marginea şi spaţierea
5.6 Legăturile între cuvinte
5.7 Metoda eficientă de descifrare a comunicării scrise
Lecţia 6 6. Comunicarea non-verbală în afaceri
  6.1 Elementele comunicării non-verbale
6.2 Comunicarea prin intermediul obiectelor
6.3 Comunicarea prin situare
6.4 Comunicarea tactilă 
6.5 Limbajul trupului
6.6 Limbajul spatiului
6.7 Limbajul vestimentaţiei
6.8 Limbajul timpului
6.9 Limbajul tăcerii
6.10 Limbajul culorilor
Lecţia 7 7. Comunicarea de grup
  7.1 Particularităţile membrilor grupului
7.2 Modalităţi de comunicare în grup
7.3 Tehnici de comunicare în grup - consensul, coeziunea, forţa 
7.4 Reunirea şi separarea grupurilor (evitarea, diferenţierea)
7.5 Normele de comunicare în grup
7.6 Rolurile de comunicare ale membrilor grupului (timidul, prietenul, 
narcisistul, duşmănosul, servitorul, altruistul, prefăcutul)
Lecţia 8 8. Psihologia comunicării - elemente de analiză tranzacţională
  8.1 Roluri în comunicare
8.2 Rolul părintelui
8.2 Rolul copilului
8.4 Rolul adultului
8.5 Roluri hibride (rol de adult contaminat de rolul de copil, etc.)
8.6 Tranziţii între roluri (părintele normativ pozitiv)
8.7 Metode de eficientizare a comunicării cu rolurile tranzitive
8.8 Persuasiunea în comunicare
8.9 Rolul manipulării în comunicare
8.10 Modalităţi de cunoaştere a interlocutorului bazate pe programarea 
neurolingvistică
Lecţia 9 9. Comunicarea, negocierea şi conflictul în afaceri
  9.1 Reguli pentru o negociere de succes
9.2 Negocierea ofertelor şi avantajelor
9.3 Atitudini în negociere
9.4 Comunicarea în situaţii de conflict
9.5 Strategii de negociere directe şi indirecte
9.6 Strategia de cooperare
9.7 Tactici eficiente în negocieri
9.8 Fazele negocierii
9.9 Pregatirea şi desfăsurarea negocierii
9.10 Apariţia conflictului
9.11 Modalităţi de rezolvare a conflictelor (stilul ocolitor, îndatoritor, competitiv, concesiv, colaborativ)
9.12 Tehnici de negociere a conflictelor
Lecţia 10 10. Analiza mersului, fizionomiei şi caracterului
  10.1 Analiza mersului
10.2 Analiza fizionomiei corpului
10.3 Analiza fizionomiei capului
10.4 Analiza personalităţii
Lecţia 11 11. Comunicarea cu clienţii
  11.1 Metode de loializare a clienţilor
11.2 Metode de eficientizare a comunicării cu clienţii
11.3 Comunicarea în situaţii negative
11.4 Temă practică - comunicarea cu clienţii dificili
11.5 Rezolvarea reclamaţiilor
11.6 Apărarea şi dezvoltarea imaginii firmei
Lecţia 12 12. Eficientizarea comunicării
  12.1 Comunicarea la modelul Maslow
12.2 Modelul de funcţionare a comunicării manageriale eficiente
12.3 Feedback-ul în comunicare
12.4 Barierele în comunicarea în afaceri
12.5 Ascultarea eficientă
12.6 Poziţia în comunicarea de grup
12.7 Cresterea prestigiului şi comunicarea eficientă
12.8 Metode de eficientizare bazate pe programarea neurolingvistică
12.9 Metode de eficientizare a comunicării bazate pe inteligenţa emoţională

 

 

Comments

Back to top
Contact us NOW